What is in the post? welcome to GWA: gear whores anonymous



Moderator: Ghost Hip

Re: What is in the post? welcome to GWA: gear whores anonymo

Postby Ruiner » Tue Jan 09, 2018 3:00 pm

jrfox92 wrote:
Ruiner wrote:Mostly buying modular these days and sometimes posting that in the modular thread and sometimes not. Still getting pedals like 3 Meris lately, Klein on order, Warped Vinyl HIFI, a folktek Resonant Garden incoming and other random stuff periodically.... but mostly modular.

translation:
Ruiner wrote:I'm cheating on ILF with Muff Wiggler. :surprise:


:lol: nope, haven't even logged in there for a month or two. Forum wise i've been almost strictly ILF ..... and almost strictly the modular thread only. :lol:
Ruiner

User avatar
FAMOUS
FAMOUS
 
Posts: 1984
Joined: Mon Jul 13, 2015 1:58 pm

Re: What is in the post? welcome to GWA: gear whores anonymo

Postby ritz » Tue Jan 09, 2018 5:22 pm

The modular thread has turned into own thing entirely. A second ILF nestled within ILF. It's dangerous. Some go in and never come back out.
popvulture wrote:Nothing is truer bypass than the void.

multi_s wrote: i want something that gives my third eye a rim job.
ritz

User avatar
experienced
experienced
 
Posts: 606
Joined: Wed Dec 16, 2015 6:37 pm
Location: Chicago

Re: What is in the post? welcome to GWA: gear whores anonymo

Postby Ruiner » Tue Jan 09, 2018 6:08 pm

ritz wrote:The modular thread has turned into own thing entirely. A second ILF nestled within ILF. It's dangerous. Some go in and never come back out.


Image
Ruiner

User avatar
FAMOUS
FAMOUS
 
Posts: 1984
Joined: Mon Jul 13, 2015 1:58 pm

Re: What is in the post? welcome to GWA: gear whores anonymo

Postby $harkToootth » Tue Jan 09, 2018 7:26 pm

Looks like something else to me.
"SWIPE LEFT ASSHOLE!" -retinal orbita
"Patty Mullen takes me from a ball peen to a sledge" -The Great Velvet Hammer
"I was playing guitar a minute ago and had to take a shit...kinda bummned out cuz I was trying to get this super awesome riff down, now I'm just holdin my penis down readin this crap" -comesect2.0
Don't do me ugly...
Oh Lord! The streets took you Blaze! Didn't I tell you!
$harkToootth

User avatar
IAMILFFAMOUS
IAMILFFAMOUS
 
Posts: 3846
Joined: Fri May 06, 2016 3:28 pm
Location: Whose hot dog is this huh!? Is it yours?

Re: What is in the post? welcome to GWA: gear whores anonymo

Postby comesect2.0 » Tue Jan 09, 2018 7:59 pm

its like having a clit behind your ball sack.
Image
LuR SMELT NiTH
comesect2.0

IAMILFFAMOUS
IAMILFFAMOUS
 
Posts: 4054
Joined: Sat Oct 22, 2016 10:44 pm
Location: TX

Re: What is in the post? welcome to GWA: gear whores anonymo

Postby Somnambulance » Tue Jan 09, 2018 8:23 pm

comesect2.0 wrote:its like having a clit behind your ball sack.

so, like a prostate
Listen, the WORLD is my board. All of the pedals are on it, just out of my reach..
Somnambulance

User avatar
experienced
experienced
 
Posts: 653
Joined: Mon Mar 23, 2015 7:03 pm

Re: What is in the post? welcome to GWA: gear whores anonymo

Postby Pepe » Wed Jan 10, 2018 3:01 am

Ruiner wrote:Image

Rather looks like a tangerine dream within a tangerine dream to me ...
Pepe

User avatar
FAMOUS
FAMOUS
 
Posts: 1292
Joined: Wed Oct 08, 2014 5:41 pm
Location: Germany

Re: What is in the post? welcome to GWA: gear whores anonymo

Postby BetterOffShred » Wed Jan 10, 2018 4:42 pm

Yeah man I know a cutie when I see one
BetterOffShred

User avatar
IAMILF
IAMILF
 
Posts: 2441
Joined: Thu Aug 17, 2017 2:01 pm

Re: What is in the post? welcome to GWA: gear whores anonymo

Postby waltdogg » Thu Jan 11, 2018 1:30 pm

:lol:

my bassist used the bass muff i picked up the other day at practice today. we were both really impressed at how well the bass cut compared to previous dirt pedals. that dry blend is key.
D.o.S. wrote:Why do people eat steak that shit is gross

behndy wrote:lol. she thinks Brazil is wayyyy too unsafe. but i got PLANS.

MechaGodzilla wrote:man, fuck those big neutrik plugs
waltdogg

User avatar
IAMILFFAMOUS
IAMILFFAMOUS
 
Posts: 3022
Joined: Wed Apr 29, 2015 5:01 pm
Location: hell, ca

Re: What is in the post? welcome to GWA: gear whores anonymo

Postby Ruiner » Thu Jan 11, 2018 3:53 pm

Source Audio just sent me this to demo. Stoked!

Image
Ruiner

User avatar
FAMOUS
FAMOUS
 
Posts: 1984
Joined: Mon Jul 13, 2015 1:58 pm

Re: What is in the post? welcome to GWA: gear whores anonymo

Postby Strange Tales » Thu Jan 11, 2018 4:02 pm

Well you better demo the damn thing well (because I'm very interested in it).
木枯らし // 木漏れ日 // 風に綱は戦ぐ

Strange Tales Distro - Japanese Underground Music Distribution in the US

Invisible Man wrote:Strange Tales: putting the ‘weeb’ in ‘dweeb’ since whenever.
Strange Tales

User avatar
IAMILFFAMOUS
IAMILFFAMOUS
 
Posts: 4499
Joined: Fri Feb 06, 2015 7:14 pm
Location: America's Sorrow: New Jersey

Re: What is in the post? welcome to GWA: gear whores anonymo

Postby Ruiner » Thu Jan 11, 2018 4:03 pm

Strange Tales wrote:Well you better demo the damn thing well (because I'm very interested in it).


“Well” was not in my terms of agreement
Ruiner

User avatar
FAMOUS
FAMOUS
 
Posts: 1984
Joined: Mon Jul 13, 2015 1:58 pm

Re: What is in the post? welcome to GWA: gear whores anonymo

Postby D.o.S. » Thu Jan 11, 2018 4:12 pm

Doesn't have a VCA or .97v/Oct input so you should be fine.
NSFW: show
for easy reference:
Image

good deals are here.
escapecraft is here.
misterstomach wrote:I buy t-shirts for bands I don't like and then I wear a trash bag over them. It gets really hot in the summer, but it's necessary and worth it because I'm a man of principles.
D.o.S.

User avatar
IAMILFFAMOUS
IAMILFFAMOUS
 
Posts: 28265
Joined: Sun Jul 03, 2011 8:47 am
Location: Ewe-Kay

Re: What is in the post? welcome to GWA: gear whores anonymo

Postby ritz » Thu Jan 11, 2018 4:14 pm

:lol:

No burn quite like a D.o.S. burn
popvulture wrote:Nothing is truer bypass than the void.

multi_s wrote: i want something that gives my third eye a rim job.
ritz

User avatar
experienced
experienced
 
Posts: 606
Joined: Wed Dec 16, 2015 6:37 pm
Location: Chicago

Re: What is in the post? welcome to GWA: gear whores anonymo

Postby $harkToootth » Thu Jan 11, 2018 4:15 pm

Ruiner wrote:
Strange Tales wrote:Well you better demo the damn thing well (because I'm very interested in it).


“Well” was not in my terms of agreement

Don't care what anybody says...if you get to a point where companies send you shit...you won. That's awesome Ruiner! Keep up the good work!
"SWIPE LEFT ASSHOLE!" -retinal orbita
"Patty Mullen takes me from a ball peen to a sledge" -The Great Velvet Hammer
"I was playing guitar a minute ago and had to take a shit...kinda bummned out cuz I was trying to get this super awesome riff down, now I'm just holdin my penis down readin this crap" -comesect2.0
Don't do me ugly...
Oh Lord! The streets took you Blaze! Didn't I tell you!
$harkToootth

User avatar
IAMILFFAMOUS
IAMILFFAMOUS
 
Posts: 3846
Joined: Fri May 06, 2016 3:28 pm
Location: Whose hot dog is this huh!? Is it yours?

PreviousNext

Return to General Gear



Who is online

Users browsing this forum: Doctor X, gila_crisis, Google [Bot], Ruiner, shikawkee, sp3k and 12 guests


Sponsored Ad. (Please no inflated/repetitive clicking. Thanks!)

Advertisements help support ILF


ilovefuzz.com is not responsible for user-submitted content. Users participate at their own discretion and risk.