Thread's no longer about bears again!



Moderators: Ghost Hip, metalmariachi

Re: Thread's no longer about bears again!

Postby Chankgeez » Sun Dec 24, 2017 12:17 am

Alice: balls have a ball to me to me to me to me to me to me to me to me
"You can't copyright circuits really." - Ed Sanner …………….0.............
"The effects market was really nothing more than a bunch of beggars and theives, all building off one another's work." - Dan Armstrong…...........................…
Sweet dealin's: here

"Flangers gonna Flange, though. There's no way around that." - Joel Korte
Chankgeez

User avatar
IAMILFFAMOUS
IAMILFFAMOUS
 
Posts: 31801
Joined: Tue Oct 11, 2011 1:40 am

Re: Thread's no longer about bears again!

Postby Blackened Soul » Sun Dec 24, 2017 12:33 am

Chankgeez wrote:https://www.washingtonpost.com/news/animalia/wp/2016/11/22/first-a-polar-bear-petted-a-dog-then-a-polar-bear-did-what-polar-bears-do-ate-a-dog/?utm_term=.f2bf75b8e0b9

:idk: :hobbes: :animal:

:idk: bears tend get hungry and I don't like dogs...
http://koorikuma.bandcamp.com/

"They have de-metalizing classes you know... in Wisconsin" - Lemmy
Blackened Soul

User avatar
IAMILF
IAMILF
 
Posts: 2573
Joined: Wed May 04, 2011 1:41 am
Location: lost in the dark forests in my head

Re: Thread's no longer about bears again!

Postby BetterOffShred » Sun Dec 24, 2017 12:42 am

That's totally classic. The one day we didn't feed the fucking bears.

Sad, but kind of funny given the attention the first part got
BetterOffShred

User avatar
FAMOUS
FAMOUS
 
Posts: 1188
Joined: Thu Aug 17, 2017 2:01 pm

Re: Thread's no longer about bears again!

Postby Chankgeez » Sun Dec 24, 2017 12:51 am

Image
Alice: balls have a ball to me to me to me to me to me to me to me to me
"You can't copyright circuits really." - Ed Sanner …………….0.............
"The effects market was really nothing more than a bunch of beggars and theives, all building off one another's work." - Dan Armstrong…...........................…
Sweet dealin's: here

"Flangers gonna Flange, though. There's no way around that." - Joel Korte
Chankgeez

User avatar
IAMILFFAMOUS
IAMILFFAMOUS
 
Posts: 31801
Joined: Tue Oct 11, 2011 1:40 am

Re: Thread's no longer about bears again!

Postby Chankgeez » Sun Jan 21, 2018 9:03 pm

Alice: balls have a ball to me to me to me to me to me to me to me to me
"You can't copyright circuits really." - Ed Sanner …………….0.............
"The effects market was really nothing more than a bunch of beggars and theives, all building off one another's work." - Dan Armstrong…...........................…
Sweet dealin's: here

"Flangers gonna Flange, though. There's no way around that." - Joel Korte
Chankgeez

User avatar
IAMILFFAMOUS
IAMILFFAMOUS
 
Posts: 31801
Joined: Tue Oct 11, 2011 1:40 am

Re: Thread's no longer about bears again!

Postby BetterOffShred » Mon Jan 22, 2018 12:27 am

That little dog is a boss! I love it! I lived in Florida for a while and there were gators everywhere, and people's pets would get dragged off all the time. Water moccasins too... Australia has some pretty gangster beasts just waiting for you to fuck up and come around though for sure.
BetterOffShred

User avatar
FAMOUS
FAMOUS
 
Posts: 1188
Joined: Thu Aug 17, 2017 2:01 pm

Re: Thread's no longer about bears again!

Postby Inconuucl » Mon Jan 22, 2018 12:40 pm

Image

C-can the thread be about bears again?...
Le Ciel Inconnu (I was a whale once.)
Image
Inconuucl

User avatar
Supporter
Supporter
 
Posts: 5345
Joined: Mon Jul 28, 2014 9:35 pm
Location: Boston, MA

Re: Thread's no longer about bears again!

Postby $harkToootth » Mon Jan 22, 2018 1:45 pm

"Whoaaa you're a big dog aren't you man"
Image
"SWIPE LEFT ASSHOLE!" -retinal orbita
"Patty Mullen takes me from a ball peen to a sledge" -The Great Velvet Hammer
"I was playing guitar a minute ago and had to take a shit...kinda bummned out cuz I was trying to get this super awesome riff down, now I'm just holdin my penis down readin this crap" -comesect2.0
$harkToootth

User avatar
IAMILFFAMOUS
IAMILFFAMOUS
 
Posts: 3727
Joined: Fri May 06, 2016 3:28 pm
Location: Blaze!!! Oh lord! The streets took you, Blaze!!! Didn't I tell you!!!!

Re: Thread's no longer about bears again!

Postby Chankgeez » Mon Jan 22, 2018 2:01 pm

$harkToootth wrote:"Whoaaa you're a big dog aren't you man"
Image


Make up U R mind. :trippy:

Is it a dog or a bear or a man?



https://www.youtube.com/watch?v=90X5NJleYJQ

So, yes, Inc., it can be about a bear holding a shark again:



https://www.youtube.com/watch?v=Et8485O1lfc
Alice: balls have a ball to me to me to me to me to me to me to me to me
"You can't copyright circuits really." - Ed Sanner …………….0.............
"The effects market was really nothing more than a bunch of beggars and theives, all building off one another's work." - Dan Armstrong…...........................…
Sweet dealin's: here

"Flangers gonna Flange, though. There's no way around that." - Joel Korte
Chankgeez

User avatar
IAMILFFAMOUS
IAMILFFAMOUS
 
Posts: 31801
Joined: Tue Oct 11, 2011 1:40 am

Re: Thread's no longer about bears again!

Postby dubkitty » Mon Jan 22, 2018 2:32 pm

Manbeardog?
Richard J. Daley wrote:the policeman isn't there to create disorder, the policeman is there to preserve disorder


In girum imus nocte et consumimur igni

SCARING THE CHILDREN SINCE 1970
dubkitty

User avatar
IAMILFFAMOUS
IAMILFFAMOUS
 
Posts: 9582
Joined: Wed Nov 10, 2010 2:03 pm
Location: somewhere between Jerry Garcia and Neil Halstead

Re: Thread's no longer about bears again!

Postby Chankgeez » Mon Jan 22, 2018 2:40 pm

Gearbeardddude?
Alice: balls have a ball to me to me to me to me to me to me to me to me
"You can't copyright circuits really." - Ed Sanner …………….0.............
"The effects market was really nothing more than a bunch of beggars and theives, all building off one another's work." - Dan Armstrong…...........................…
Sweet dealin's: here

"Flangers gonna Flange, though. There's no way around that." - Joel Korte
Chankgeez

User avatar
IAMILFFAMOUS
IAMILFFAMOUS
 
Posts: 31801
Joined: Tue Oct 11, 2011 1:40 am

Re: Thread's no longer about bears again!

Postby $harkToootth » Mon Jan 22, 2018 2:47 pm

"Pound it hommie...What are you a lion or something?"
Image
"SWIPE LEFT ASSHOLE!" -retinal orbita
"Patty Mullen takes me from a ball peen to a sledge" -The Great Velvet Hammer
"I was playing guitar a minute ago and had to take a shit...kinda bummned out cuz I was trying to get this super awesome riff down, now I'm just holdin my penis down readin this crap" -comesect2.0
$harkToootth

User avatar
IAMILFFAMOUS
IAMILFFAMOUS
 
Posts: 3727
Joined: Fri May 06, 2016 3:28 pm
Location: Blaze!!! Oh lord! The streets took you, Blaze!!! Didn't I tell you!!!!

Re: Thread's no longer about bears again!

Postby $harkToootth » Mon Jan 22, 2018 3:00 pm

"Whoaaaaaa that's a hairy fish bro!"
Image
"SWIPE LEFT ASSHOLE!" -retinal orbita
"Patty Mullen takes me from a ball peen to a sledge" -The Great Velvet Hammer
"I was playing guitar a minute ago and had to take a shit...kinda bummned out cuz I was trying to get this super awesome riff down, now I'm just holdin my penis down readin this crap" -comesect2.0
$harkToootth

User avatar
IAMILFFAMOUS
IAMILFFAMOUS
 
Posts: 3727
Joined: Fri May 06, 2016 3:28 pm
Location: Blaze!!! Oh lord! The streets took you, Blaze!!! Didn't I tell you!!!!

Re: Thread's no longer about bears again!

Postby comesect2.0 » Thu Jan 25, 2018 6:34 pm

Image
Image
Image
Beware the moon, stick to the roads, & keep off the moors.
NSFW: show
rfurtkamp wrote:I bought that model simply because I could watch the display on LSD honestly.

Chankgeez wrote:In the future people will only communicate by using memes.

Invisible Man wrote:mostly he's a goofball, but every so often someone pokes him and he threatens to spank or make love to them. I appreciate dark chested men and stuff as much as most people who post here, but I'm pretty tired of the comesect not wanting to make love to me.
comesect2.0

User avatar
IAMILFFAMOUS
IAMILFFAMOUS
 
Posts: 3117
Joined: Sat Oct 22, 2016 10:44 pm
Location: TX

Re: Thread's no longer about bears again!

Postby comesect2.0 » Thu Jan 25, 2018 6:40 pm

NSFW: show
Image
this isnt even my final form!
Beware the moon, stick to the roads, & keep off the moors.
NSFW: show
rfurtkamp wrote:I bought that model simply because I could watch the display on LSD honestly.

Chankgeez wrote:In the future people will only communicate by using memes.

Invisible Man wrote:mostly he's a goofball, but every so often someone pokes him and he threatens to spank or make love to them. I appreciate dark chested men and stuff as much as most people who post here, but I'm pretty tired of the comesect not wanting to make love to me.
comesect2.0

User avatar
IAMILFFAMOUS
IAMILFFAMOUS
 
Posts: 3117
Joined: Sat Oct 22, 2016 10:44 pm
Location: TX

PreviousNext

Return to General Discussion



Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 9 guests


Sponsored Ad. (Please no inflated/repetitive clicking. Thanks!)

Advertisements help support ILF


ilovefuzz.com is not responsible for user-submitted content. Users participate at their own discretion and risk.