Thread's no longer about bears again!



Moderators: Ghost Hip, metalmariachi

Re: Thread's no longer about bears again!

Postby Chankgeez » Tue Dec 05, 2017 1:53 pm

She may be allowed to keep the gator, but she shouldn't be allowed to dress it up like that! :lol:
Alice: balls have a ball to me to me to me to me to me to me to me to me
"You can't copyright circuits really." - Ed Sanner …………….0.............
"The effects market was really nothing more than a bunch of beggars and theives, all building off one another's work." - Dan Armstrong…...........................…
Sweet dealin's: here

"Flangers gonna Flange, though. There's no way around that." - Joel Korte
Chankgeez

User avatar
IAMILFFAMOUS
IAMILFFAMOUS
 
Posts: 31801
Joined: Tue Oct 11, 2011 1:40 am

Re: Thread's no longer about bears again!

Postby Chankgeez » Thu Dec 07, 2017 11:57 pm

Alice: balls have a ball to me to me to me to me to me to me to me to me
"You can't copyright circuits really." - Ed Sanner …………….0.............
"The effects market was really nothing more than a bunch of beggars and theives, all building off one another's work." - Dan Armstrong…...........................…
Sweet dealin's: here

"Flangers gonna Flange, though. There's no way around that." - Joel Korte
Chankgeez

User avatar
IAMILFFAMOUS
IAMILFFAMOUS
 
Posts: 31801
Joined: Tue Oct 11, 2011 1:40 am

Re: Thread's no longer about bears again!

Postby D.o.S. » Thu Dec 14, 2017 7:01 pm

A: Comedy Wildlife Photos are a thing.

B:
Image
NSFW: show
for easy reference:
Image

good deals are here.
escapecraft is here.
Will Carruthers wrote: “Just play one note,” Sonic had advised us as we travelled down to the M1. “Keep it simple. One note. No fancy stuff.” By “fancy stuff” he meant two notes.

Chankgeez wrote:There's no "i" in ILF.
D.o.S.

User avatar
IAMILFFAMOUS
IAMILFFAMOUS
 
Posts: 27692
Joined: Sun Jul 03, 2011 8:47 am
Location: Ewe-Kay

Re: Thread's no longer about bears again!

Postby comesect2.0 » Thu Dec 14, 2017 11:09 pm

NSFW: show

warning contains death
Beware the moon, stick to the roads, & keep off the moors.
NSFW: show
rfurtkamp wrote:I bought that model simply because I could watch the display on LSD honestly.

Chankgeez wrote:In the future people will only communicate by using memes.

Invisible Man wrote:mostly he's a goofball, but every so often someone pokes him and he threatens to spank or make love to them. I appreciate dark chested men and stuff as much as most people who post here, but I'm pretty tired of the comesect not wanting to make love to me.
comesect2.0

User avatar
IAMILFFAMOUS
IAMILFFAMOUS
 
Posts: 3117
Joined: Sat Oct 22, 2016 10:44 pm
Location: TX

Re: Thread's no longer about bears again!

Postby Chankgeez » Mon Dec 18, 2017 1:02 pm

Alice: balls have a ball to me to me to me to me to me to me to me to me
"You can't copyright circuits really." - Ed Sanner …………….0.............
"The effects market was really nothing more than a bunch of beggars and theives, all building off one another's work." - Dan Armstrong…...........................…
Sweet dealin's: here

"Flangers gonna Flange, though. There's no way around that." - Joel Korte
Chankgeez

User avatar
IAMILFFAMOUS
IAMILFFAMOUS
 
Posts: 31801
Joined: Tue Oct 11, 2011 1:40 am

Re: Thread's no longer about bears again!

Postby $harkToootth » Mon Dec 18, 2017 1:36 pm

:lol: The cow wanted to go to the casino.
"SWIPE LEFT ASSHOLE!" -retinal orbita
"Patty Mullen takes me from a ball peen to a sledge" -The Great Velvet Hammer
"I was playing guitar a minute ago and had to take a shit...kinda bummned out cuz I was trying to get this super awesome riff down, now I'm just holdin my penis down readin this crap" -comesect2.0
$harkToootth

User avatar
IAMILFFAMOUS
IAMILFFAMOUS
 
Posts: 3727
Joined: Fri May 06, 2016 3:28 pm
Location: Blaze!!! Oh lord! The streets took you, Blaze!!! Didn't I tell you!!!!

Re: Thread's no longer about bears again!

Postby $harkToootth » Mon Dec 18, 2017 1:39 pm

Actually, relevant, NJ's extended Bear Hunt ended on Saturday.
"SWIPE LEFT ASSHOLE!" -retinal orbita
"Patty Mullen takes me from a ball peen to a sledge" -The Great Velvet Hammer
"I was playing guitar a minute ago and had to take a shit...kinda bummned out cuz I was trying to get this super awesome riff down, now I'm just holdin my penis down readin this crap" -comesect2.0
$harkToootth

User avatar
IAMILFFAMOUS
IAMILFFAMOUS
 
Posts: 3727
Joined: Fri May 06, 2016 3:28 pm
Location: Blaze!!! Oh lord! The streets took you, Blaze!!! Didn't I tell you!!!!

Re: Thread's no longer about bears again!

Postby Chankgeez » Tue Dec 19, 2017 11:33 pm

RIP, P-41 :cry:

Image

Image
Alice: balls have a ball to me to me to me to me to me to me to me to me
"You can't copyright circuits really." - Ed Sanner …………….0.............
"The effects market was really nothing more than a bunch of beggars and theives, all building off one another's work." - Dan Armstrong…...........................…
Sweet dealin's: here

"Flangers gonna Flange, though. There's no way around that." - Joel Korte
Chankgeez

User avatar
IAMILFFAMOUS
IAMILFFAMOUS
 
Posts: 31801
Joined: Tue Oct 11, 2011 1:40 am

Re: Thread's no longer about bears again!

Postby $harkToootth » Fri Dec 22, 2017 2:50 pm

"Their hooves are crescent shaped to land your roof better"

https://www.youtube.com/watch?v=E3ty_Iogv9s
"SWIPE LEFT ASSHOLE!" -retinal orbita
"Patty Mullen takes me from a ball peen to a sledge" -The Great Velvet Hammer
"I was playing guitar a minute ago and had to take a shit...kinda bummned out cuz I was trying to get this super awesome riff down, now I'm just holdin my penis down readin this crap" -comesect2.0
$harkToootth

User avatar
IAMILFFAMOUS
IAMILFFAMOUS
 
Posts: 3727
Joined: Fri May 06, 2016 3:28 pm
Location: Blaze!!! Oh lord! The streets took you, Blaze!!! Didn't I tell you!!!!

Re: Thread's no longer about bears again!

Postby comesect2.0 » Sat Dec 23, 2017 2:52 am

I keep getting this crap on my feed...comment section is ridiculous, but brain storms the argument of "I wont throw a rock at the bear that's eating you" why don't you do something "cats eat birds, so a bird can't eat a cat!?" https://youtu.be/ddJtjaNueLs ...maybe it's the narrator that should have been like, "now see the hawk is in its natural state, it's talons gripped tightly around the cats neck, they are birds of prey, majestic hunters" in a grumbling old western coloured fellas voice instead of "aughf! Yeah, augh! He gottem...gottem bie dee neck, shits goin down, dur aint naw scapin shyit ahgurh!" Maybe would have meaned something different to the bleeding heart commenters like if the narration was "wise" to the situation(was in his own way lol) it's not to be mocked or treaded apon but just bask in the cycle of hunter and prey?...or fuck irresponsible pet owners? Looked like a outdoors cat...Stop the killin yall!
Beware the moon, stick to the roads, & keep off the moors.
NSFW: show
rfurtkamp wrote:I bought that model simply because I could watch the display on LSD honestly.

Chankgeez wrote:In the future people will only communicate by using memes.

Invisible Man wrote:mostly he's a goofball, but every so often someone pokes him and he threatens to spank or make love to them. I appreciate dark chested men and stuff as much as most people who post here, but I'm pretty tired of the comesect not wanting to make love to me.
comesect2.0

User avatar
IAMILFFAMOUS
IAMILFFAMOUS
 
Posts: 3117
Joined: Sat Oct 22, 2016 10:44 pm
Location: TX

Re: Thread's no longer about bears again!

Postby $harkToootth » Sat Dec 23, 2017 11:08 am

"SWIPE LEFT ASSHOLE!" -retinal orbita
"Patty Mullen takes me from a ball peen to a sledge" -The Great Velvet Hammer
"I was playing guitar a minute ago and had to take a shit...kinda bummned out cuz I was trying to get this super awesome riff down, now I'm just holdin my penis down readin this crap" -comesect2.0
$harkToootth

User avatar
IAMILFFAMOUS
IAMILFFAMOUS
 
Posts: 3727
Joined: Fri May 06, 2016 3:28 pm
Location: Blaze!!! Oh lord! The streets took you, Blaze!!! Didn't I tell you!!!!

Re: Thread's no longer about bears again!

Postby Chankgeez » Sat Dec 23, 2017 11:16 am

$harkToootth wrote: :lol: The cow wanted to go to the casino.


Meant to respond to this.

Yeah, I don't blame the cow. Those animals look bored and sad. So sad. < :cry: >
Alice: balls have a ball to me to me to me to me to me to me to me to me
"You can't copyright circuits really." - Ed Sanner …………….0.............
"The effects market was really nothing more than a bunch of beggars and theives, all building off one another's work." - Dan Armstrong…...........................…
Sweet dealin's: here

"Flangers gonna Flange, though. There's no way around that." - Joel Korte
Chankgeez

User avatar
IAMILFFAMOUS
IAMILFFAMOUS
 
Posts: 31801
Joined: Tue Oct 11, 2011 1:40 am

Re: Thread's no longer about bears again!

Postby $harkToootth » Sat Dec 23, 2017 11:20 am

I showed my friends that video. The cow was all like, "Officers...I'll cooperate...but I ain't going back to dat BULLSHIIITT"
"SWIPE LEFT ASSHOLE!" -retinal orbita
"Patty Mullen takes me from a ball peen to a sledge" -The Great Velvet Hammer
"I was playing guitar a minute ago and had to take a shit...kinda bummned out cuz I was trying to get this super awesome riff down, now I'm just holdin my penis down readin this crap" -comesect2.0
$harkToootth

User avatar
IAMILFFAMOUS
IAMILFFAMOUS
 
Posts: 3727
Joined: Fri May 06, 2016 3:28 pm
Location: Blaze!!! Oh lord! The streets took you, Blaze!!! Didn't I tell you!!!!

Re: Thread's no longer about bears again!

Postby Chankgeez » Sat Dec 23, 2017 4:02 pm

Alice: balls have a ball to me to me to me to me to me to me to me to me
"You can't copyright circuits really." - Ed Sanner …………….0.............
"The effects market was really nothing more than a bunch of beggars and theives, all building off one another's work." - Dan Armstrong…...........................…
Sweet dealin's: here

"Flangers gonna Flange, though. There's no way around that." - Joel Korte
Chankgeez

User avatar
IAMILFFAMOUS
IAMILFFAMOUS
 
Posts: 31801
Joined: Tue Oct 11, 2011 1:40 am

Re: Thread's no longer about bears again!

Postby Blackened Soul » Sat Dec 23, 2017 11:54 pm

http://koorikuma.bandcamp.com/

"They have de-metalizing classes you know... in Wisconsin" - Lemmy
Blackened Soul

User avatar
IAMILF
IAMILF
 
Posts: 2573
Joined: Wed May 04, 2011 1:41 am
Location: lost in the dark forests in my head

PreviousNext

Return to General Discussion



Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 4 guests


Sponsored Ad. (Please no inflated/repetitive clicking. Thanks!)

Advertisements help support ILF


ilovefuzz.com is not responsible for user-submitted content. Users participate at their own discretion and risk.