The Live Pics Thread:



The Live Pics Thread:

Postby Ancient Astronaught » Mon Mar 02, 2015 10:53 am

So yeah lets start documenting some live pics of us at shows!

A few live pics from this past weekend:

Image
Image
Image
Iommic Pope wrote:Skip, you rule. You hate people so much, you're willing to discredit all human progress, its awesome.
Ancient Astronaught

User avatar
IAMILFFAMOUS
IAMILFFAMOUS
 
Posts: 7203
Joined: Tue Jul 12, 2011 9:14 pm
Location: Bear Country

Re: The Live Pics Thread:

Postby odontophobia » Mon Mar 02, 2015 11:22 am

last time I got to play a show was in April of '13. Hopefully that changes in the next coming months.

I'm on the right with the Detroit hat.

Image
odontophobia

Supporter
Supporter
 
Posts: 5065
Joined: Tue Jan 15, 2013 3:09 pm
Location: grand rapids

Re: The Live Pics Thread:

Postby Corey Y » Mon Mar 02, 2015 3:34 pm

Nice, that new drum kit looks really nice Skip.
Corey Y

User avatar
IAMILF
IAMILF
 
Posts: 2197
Joined: Mon Nov 11, 2013 3:39 pm

Re: The Live Pics Thread:

Postby Ancient Astronaught » Mon Mar 02, 2015 3:53 pm

Thanks buddy! Much Appreciated!
Iommic Pope wrote:Skip, you rule. You hate people so much, you're willing to discredit all human progress, its awesome.
Ancient Astronaught

User avatar
IAMILFFAMOUS
IAMILFFAMOUS
 
Posts: 7203
Joined: Tue Jul 12, 2011 9:14 pm
Location: Bear Country

Re: The Live Pics Thread:

Postby LOCOPELAND » Mon Mar 02, 2015 3:54 pm

Image

Image

Image
:ilw:

nightterrors wrote:Except fuzz, fuzz all the time.
LOCOPELAND

User avatar
FAMOUS
FAMOUS
 
Posts: 1647
Joined: Tue Nov 13, 2012 8:14 pm
Location: Waaaaaaashington

Re: The Live Pics Thread:

Postby ShaolinLambKiller » Mon Mar 02, 2015 8:18 pm

I support this though I probably will only offer up a picture a year at best.
I like to keep myself busy:
My loud heavy boxes:
www.facebook.com/MaulerCustomCabs

a ton of my music
http://speedritualrecords.storenvy.com/

and a ton of my ugly art
http://www.cavepaints.com/
ShaolinLambKiller

User avatar
IAMILFFAMOUS
IAMILFFAMOUS
 
Posts: 3737
Joined: Thu Feb 27, 2014 8:41 pm
Location: The South

Re: The Live Pics Thread:

Postby AxAxSxS » Mon Mar 02, 2015 8:43 pm

Cool idea for a thread. I'm on a playing out hiatus till the end of March when Terrasone finally takes the stage, Next scheduled Flux is in July. But this past year had a few that blew my mind.

I got called a "Heavy Metal Seraphim" Because of this one by Chris Perez. One of my favorites.
Image

Just really dig this one, would be perfect if it didn't leave out the other guitarist and chop ryders face in half.
Image

Dave Knotterous took this one. He's kinda an oddball and has gotten in fights with the other photogs (not cool) but has a great eye. No idea what I'm doing here, looks cool though :lol:
Image
Band=InfiniteFlux Flux on Bandcamp
"Ingenuity comes in the face of adversity, and nobody ever becomes a legend by following the rules set by society" -A.A.
Corey Y wrote:it's not obsessive gear hoarding. ;)

Infinite Flux full sets and demo's on youtube
whiskey_face wrote:that girl can fucking hit lemme tell you :love: :lol:

https://infiniteflux.bandcamp.com/
AxAxSxS

User avatar
IAMILFFAMOUS
IAMILFFAMOUS
 
Posts: 4833
Joined: Tue Oct 30, 2012 4:57 pm

Re: The Live Pics Thread:

Postby Iommic Pope » Mon Mar 02, 2015 10:51 pm

LOCOPELAND wrote:Sext Tuxedo Ric+Man Sex Face=ORGASMIC OVERLOAD

Looking good man. :animal:

AxAxSxS wrote:
Dave Knotterous took this one. He's kinda an oddball and has gotten in fights with the other photogs (not cool) but has a great eye. No idea what I'm doing here, looks cool though :lol:
Image


Dude, that is a fucking great shot.
WWPD?
fcknoise wrote:You are all fucking tryhard effort posting nerds

Invisible Man wrote:I'm probably the most humble person I know. I feel good about smelling my own butthole.

Jesus Was a Robot wrote:Did you just assume Billy Corgan's dildo preference??
Iommic Pope

User avatar
IAMILFFAMOUS
IAMILFFAMOUS
 
Posts: 11370
Joined: Tue Mar 05, 2013 8:41 pm
Location: Frimmin' on the Fram

Re: The Live Pics Thread:

Postby AxAxSxS » Tue Mar 03, 2015 2:39 am

Thanks man, Dave has talent. A real knack for catching those perfect candid moments. He needs some help though, I'm kinda torn between encouragement of his very obvious skill, along with the fellow veteran thing, and the fact that he ends up in screaming deals with other people with fancy cameras. You can't control who comes to shows, but I think there is a little bit of responsibility there to encourage a safe environment for other artists.
Band=InfiniteFlux Flux on Bandcamp
"Ingenuity comes in the face of adversity, and nobody ever becomes a legend by following the rules set by society" -A.A.
Corey Y wrote:it's not obsessive gear hoarding. ;)

Infinite Flux full sets and demo's on youtube
whiskey_face wrote:that girl can fucking hit lemme tell you :love: :lol:

https://infiniteflux.bandcamp.com/
AxAxSxS

User avatar
IAMILFFAMOUS
IAMILFFAMOUS
 
Posts: 4833
Joined: Tue Oct 30, 2012 4:57 pm

Re: The Live Pics Thread:

Postby misterstomach » Tue Mar 03, 2015 3:38 am

i looked online, cause i know there's some cool photos of us floating around. when i did a google image search of "(my dumb band) live photos" this was definitely the coolest thing that showed up. i wish this had something to do with me.
Image
ryan summit wrote:Damn these fuckin bullshit techherpes
misterstomach

User avatar
FAMOUS
FAMOUS
 
Posts: 1559
Joined: Fri Apr 20, 2012 7:23 pm
Location: portland, or

Re: The Live Pics Thread:

Postby misterstomach » Tue Mar 03, 2015 3:44 am

this is actually a picture of me. i may never post another.
Image
ryan summit wrote:Damn these fuckin bullshit techherpes
misterstomach

User avatar
FAMOUS
FAMOUS
 
Posts: 1559
Joined: Fri Apr 20, 2012 7:23 pm
Location: portland, or

Re: The Live Pics Thread:

Postby AxAxSxS » Tue Mar 03, 2015 6:27 am

nah man, you're taller than that guy.
Band=InfiniteFlux Flux on Bandcamp
"Ingenuity comes in the face of adversity, and nobody ever becomes a legend by following the rules set by society" -A.A.
Corey Y wrote:it's not obsessive gear hoarding. ;)

Infinite Flux full sets and demo's on youtube
whiskey_face wrote:that girl can fucking hit lemme tell you :love: :lol:

https://infiniteflux.bandcamp.com/
AxAxSxS

User avatar
IAMILFFAMOUS
IAMILFFAMOUS
 
Posts: 4833
Joined: Tue Oct 30, 2012 4:57 pm

Re: The Live Pics Thread:

Postby Ancient Astronaught » Tue Mar 03, 2015 9:21 am

Dos't mine eyes deceive me?!?!?! :eek:

An actual picture of Parker?!?!?! :wha?:

Sick pic bro! Why do you look so angry?!?!?! ;) :lol:

What's next a picture of DOS?!?!?!? :idk:
Iommic Pope wrote:Skip, you rule. You hate people so much, you're willing to discredit all human progress, its awesome.
Ancient Astronaught

User avatar
IAMILFFAMOUS
IAMILFFAMOUS
 
Posts: 7203
Joined: Tue Jul 12, 2011 9:14 pm
Location: Bear Country

Re: The Live Pics Thread:

Postby D.o.S. » Tue Mar 03, 2015 11:15 am

NSFW: show
(There's an old photo of me somewhere in the what do you look like thread, I think)
If I ever stop hating playing live, I'll post some photos here for sure.
NSFW: show
for easy reference:
Image

good deals are here.
escapecraft is here.
Achtane wrote:
comesect2.0 wrote:Michael Jackson king tut little Richard in your butt.

IT'S THE ENNNND OF THE WORRRLD AS WE KNOW IT
D.o.S.

User avatar
IAMILFFAMOUS
IAMILFFAMOUS
 
Posts: 28392
Joined: Sun Jul 03, 2011 8:47 am
Location: Ewe-Kay

Re: The Live Pics Thread:

Postby Timm Grimm » Tue Mar 03, 2015 11:52 am

Here's a few.
ImageImageImageImage
Timm Grimm

User avatar
experienced
experienced
 
Posts: 561
Joined: Sat Sep 07, 2013 10:24 pm

Next

Return to ilovedoom.org



Who is online

Users browsing this forum: Google [Bot] and 3 guests


Sponsored Ad. (Please no inflated/repetitive clicking. Thanks!)

Advertisements help support ILF


ilovefuzz.com is not responsible for user-submitted content. Users participate at their own discretion and risk.